Nesytá 2018

Fotky z tábora najdete tady.

Táborový deník 2018

Den první 29.7.2018 Příjezd

Na dnešek jsme se všichni těšili, protože to je den příjezdu na Nesytu. Táborníci se začali sjíždět kolem druhé hodiny odpoledne ze všech stran a nejen z České republiky, ale i z Jižní Koreje a z Reunionu! Celý den bylo slunečno, takže jsme šli na dolní louku k bazénu. Poté následoval náš první večerní nástup a den jsme zakončili tradiční seznamovací diskotékou

Den druhý 30.7. slunečný

Druhý táborový den jsme odstartovali rozřazováním do soutěžních družstev. Aby se děti lépe seznámily a poznaly, zahájili jsme den extrémním závodem. Silnější pomáhali slabším, starší mladším a tak nakonec všechna mužstva zdolala celou obtížnou trať. Odpolední program zahájily vodní soutěže na lodi, následovaly hrdinské bahenní souboje kapitánů družstev. Po večeři jsme měli lesní kino a pak všichni usnuli na dolní louce pod nekonečnou oblohou plnou hvězd.

Den třetí 31.7. ještě slunečnější

Dnešní den začínal tím, že jsme si po týmech zahráli hru „Romanův meloun“. Hra spočívala v tom, že jsme si na kole vytočili soutěžní disciplínu a tu jsme potom museli splnit. Po nasbírání 7 kartiček nás čekala odměna v podobě studené sprchy. Po poledním klidu, který byl vzhledem k vedru trochu delší jsme se po týmech vydali na procházku, kterou doprovázely soutěžní hry. Naučili jsme se například vázat uzly anebo postavit stan. A potom, konečně se zahájilo téma tábora!! Vydali jsme se přes kouzelnou skříň do říše Narnie.

Den čtvrtý 1.8. koupací

Dnešek začal přípravou na celodenní výlet do Dvora Králové na koupálko. Na koupališti děti po oddílech a za dohledu vedoucích chodily plavat do bazénu. Ostatní hráli basket, ping-pong nebo stolní tenis, nebo si jen povídali na dekách ve stínu pod stromy. Kdo měl chuť, šel si koupit něco dobrého k jídlu nebo pití. Večer jsme přijeli autobusy zpátky do tábora a k večeři bylo vepřo knedlo zelo. Po večeři byl volnější program, zakončený sledováním filmu v našem lesním kině. Po filmu se šli všichni umýt a spát.

Den pátý 2.8. byl jako jako báseň

Nečekaně brzy zrána, vzbudila nás přísná Jana,

Vyhnala nás do Narnie, nevěděla kdo tam žije.

Byl tam bobr, vlci, lišky, zadali nám úkol těžký.

Vlci byli hladoví, avšak trochu jaloví.

Vodní pólo jsme pak hráli, celou dobu jsme se smáli.

Vyráběli jsme si zbraně, v sobotu pak vlítnem na ně.

Zpátky jsme se brodili, boty se nám hodily.

Velký Aslan přivítal nás, Bandaska pak hrála nahlas.

Večer byla hotovka, po ní ještě bojovka.

Teď už spíme v chatičce, zdá se nám o matičce. :-)

Den šestý 3.8. soutěžní

Dnešní den jsme odstartovali postřehovým závodem. Děti běžely na čas lesem a kreslily obrázky, které po cestě našly. Po závodě se šlo ve velkém vedru k bazénu a do oběda se hrálo vodní polo. Po obědě přijeli šermíři. Ukazovali dětem jak se šermuje a učili je střílet z luku. Na závěr si soutěžní družstva zahrály na bitvu s luky. Večer nás čekalo pokračování Narnie. Zlá královna zabila Aslana na kamenném stole. Jak doprovod jsme měli ohňovou šou a hasiče. Nakonec vše dobře dopadlo a Aslan obživl. (napsal nejkrásnější oddíl :-)

Den sedmý 4.8. deštivý

Ráno jsme vstali a šli na snídani. Po snídani jsme hráli pašeráky, kde jsme se rozdělili na kluky a holky. Po obědě a polením klidu jsme se šli zchladit k bazénu. Po svačině jsme dohrávali Narnii, kde jsme museli porazit zlou královnu. Chtěli jsme pak mít slavnostní večeři na nástupišti, ale bohužel začalo strašně pršet, tak jsme se museli přesunout do jídelny. Po večeři byla volná zábava a šli jsme taky brzy spát.

Den osmý 5.8. návštěvní

Po výborné snídani jsme měli chvíli na úklid tábora a pak jsme hráli různé deskové hry např. Bingo, Pexeso, pingpong. Když přestalo pršet, tak byl běh do vrchu. Okolo jedné odpoledne se začali sjíždět naši milovaní rodiče a o hodinu později začala klasická Nesytská pouť se střelnicí, rotaxem a jinými soutěžemi. V 17 hodin byl konec poutě a rodiče odjížděli nazpět domů a my se těšili na večeři a vodní polo. Hned po něm následovalo korunování všech na krále a královny Narnie. Následovala hostina, venkovní diskotéka a večerka.

Den devátý 6.8. suprový

Dnes dopoledne jsme se konečně podívali na horní louku. Čekaly nás tam dvě týmové hry. Nejdříve jsme schovávali jednoho člena týmu, kterého pak jiné družstvo muselo najít. Ve skrýších jsme byli opravdu vynalézaví, využili jsme jehličí, kapradí, stomy i kameny. Jako druhá nás čekala bitva o naše vlajky. kradli jsme si je navzájem a zároveň jsme museli ubránit tu svou. Po náročném dopoledni nás čekal vydařený oběd - kuřecí stehno s rýží. Po poledním klidu k nám přijela návštěva - hokejisté z HC Mountfield Hradec Králové. Při debatě s hráči padla spousta zajímavých dotazů. Dozvěděli jsme se třeba kolik má který hráč vyražených zubů, nebo kteří z nich jsou zadaní. Odpoledne nám ještě zpestřila hra chytání papoušků. Běhali jsme po lese a hledali různobarevné fáborky. Po svačině jsme se zchladili v bazénu a zahráli si bitvu tanků. Večer nám kuchtíci z kuchyně připravili parádní diskotéku. Už se těšíme co bude zítra.

Den desátý 7.8. výletní

Ráno budíček, rychlé sbalení batohů a vyrazili jsme na pochod do Hajnice. Jak začalo pálit sluníčko, tak jsme se raději drželi ve stínu. V Hajnici jsme si nakoupili nanuky a doplnili zásoby vody. Cesta zpátky utekla rychle, protože jsme se těšili do chatiček. Po obědě jsme se vyvalili u bazénu a přetahovali se lanem. Zbytek dne jsme trénovali na hodinu pravdy, kterou nakonec zvládlo jen pár týmů. Byla to sranda ale nakonec jsme stejně dostali odměnu všichni. Tábor se krátí a nechce se nám domů.

Den jedenáctý 8.8. relaxační

Ve středu jsme měli budíček už v půl osmé, protože jsme v 9 hodin vyráželi na celodenní výlet na koupaliště do Dvora Králové. V bazénu jsme si užili super koupačku do pěti hodin odpoledne. Po návratu do tábora jsme se posilnili výbornou svíčkovou. Večer, protože jsme byli všichni vyčerpaní jsme měli klidný program - navštívili jsme naše kino, kde promítali skvělý film z naší celotáborové hry. Byl napínavý a tak jsme ho dokoukali až do konce. Večerka tak byla až v jedenáct a když jsme si šli lehnout, už jsme se začali těšit na další den na Nesytě.

Den dvanáctý 9.8. parný

Dnešním dopoledním programem byl především úklid a před chutným obědem (kuře na paprice) jsme ještě zvládli hru s čísly. Všichni měli pásku na čele a na ní napsané číslo a úkolem bylo zahlédnout číslo soupeře tak, aby nikdo jiný nezahlédl číslo naše vlastní. Odpoledne proběhlo mistrovské utkání 1.nesytské ligy v kopané. Nakonec se více radovali fanoušci a hráči z řad oddílů, kteří porazili výběr vedoucích výsledkem 2:0. Důležitější však bylo, že si všichni dobře a čestně zahráli. Rychlé vykoupání a pak honem na svačinu, ale hlavně začít nacvičovat program na večerní talentovou soutěž a módní přehlídku. Všechna představení i kreativita módních návrhářů sklidily bouřlivé ovace poroty a diváků. I přes velmi teplé počasí jsme si celý den užili a spát šli utahaní jako obvykle.

Den třináctý 10.8. poslední

... a to už Vám řekneme až si pro nás přijedete. A diskotéka bude!